Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Analýza sportovní organizace a návrhy na zlepšení
Žák, Jakub ; Nováková, Svatava (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu sportovní organizace VSK Technika Brno. Tato práce bude rozdělena do několika částí. V první řadě se budu věnovat části teoretické, následně pak provedu analýzu klubu pomocí analýzy PEST a SWOT analýzy. Dále provedu šetření pomocí technik ankety a rozhovoru. Na základě zjištěných údajů podám následně návrhy na zlepšení a jejich přínos klubu.
Webová aplikace sportovního klubu
Rochovanský, František ; Šimek, Václav (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce vznikla podle zadání florbalového klubu Slovácký FBK. Klade si za cíl vytvořit informační systém, který usnadní činnost sekretariátu většího sportovního klubu. Systém umožňuje vedení veškeré agendy spojené s chodem klubu a poskytuje podporu pro účast v soutěžích České florbalové unie. Informace veřejného charakteru jsou k dispozici na veřejné části webové prezentace, která je obohacena o několik funkcionalit určených k přitáhnutí zájmu veřejnosti, především o tipovací soutěž. Systém je postaven na technologiích PHP a MySQL, v omezené míře také JavaScriptu, avšak tak, aby byl systém kompatibilní s širokou škálou webových prohlížečů.
Optimalizace organizační struktury fotbalového klubu SK HS Kroměříž
Šturma, Zdeněk ; Roman, Sklenář (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza organizační struktury vybraného fotbalového klubu a její optimalizace. V teoretické části jsou zpracovány informace o organizačních strukturách ve sportovních klubech, jejich využití v různých oblastech a členění ve fotbalových soutěžích. Praktická část se zaměřuje na řešení situace ve fotbalovém klubu SK HS Kroměříž. Na základě SWOT analýzy jsou naznačeny možnosti změn v organizační struktuře.
Rizika financování sportovního klubu
Luu, David ; Hrabová, Kristýna (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Autor diplomové práce se zabývá aplikací metod a rizikovou analýzou pro financování sportovního klubu. Cílem je analyzovat a popsat současný stav financování sportovního klubu. Výstupem práce je návrh vedoucí ke zlepšení finanční situace v klubu.
Městské lázně
Vrbka, Jan ; Kyselka, Mojmír (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Mohou městské lázně, postavené za hotelem Voroněž, obstát v konkurenci s ostatním koupališti? Skutečným klíčem k trvalé udržitelnosti je specifická atmosféra. Lázně se zvedají od země, aby nabídly výhledy do okolí a na město. Dalším bodem strategie je přítomnost přidružených funkcí - narazíte na celou řadu aktivit, které byste při návštěvě lázní nečekali. Co ale především: aktivitám se můžete věnovat buď v intimním nebo společenském prostředí. Například čaj si můžete dát buďto v baru v šestém podlaží s výhledem na Červený kopec, nebo v malé nenápadné zatemněné čajovně, skryté uprostřed dispozice a provoněné vonným olejem. Rámec pro tyto zážitky tvoří struktura železobetonových krabic, umístěných různě nad sebou v prostoru.
Vzduchotechnika sportovního klubu
Valkovič, Michal ; Rubinová, Olga (oponent) ; Uher, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je navrhnutie vzduchotechniky pre hotel s futbalovým ihriskom. Riešené sú izby pre hostí a administratíva časť budovy. Navrhnuté sú vetracie jednotky vráta-ne spätného získavania tepla, ktoré sú doplnené jednotkami SPLIT pre pokrytie tepelnej záťaže v letnom období.
Analýza a optimalizace řízení fotbalového klubu FC Kyjov 1919 o.s.
Lochman, Jan ; Adamík, Richard (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce prostřednictvím analýzy řeší optimalizaci a řízení vybraného fotbalového klubu. V teoretické části jsou zpracovány obecné informace z oblasti managementu, analýz, metod sběru informací a sportu. Praktická část je zaměřena na fotbalový klub FC Kyjov 1919, který je detailněji analyzován od historie až po současnost. V návrhové části jsou na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru, vlastního pozorování a SWOT analýzy sestaveny návrhy a doporučení.
Financování vybraného volejbalového klubu
Cihlářová, Aneta ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Financování vybraného volejbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské je analýza příjmů klubu od sezóny 2015/2016 do 2021/2022. Na základě analýzy je dosaženo hlavního cíle, kterým je navrhnout doporučení na zlepšení finanční situace klubu. Metody: K dosažení cíle byly v práci využity kvalitativní metody. Sekundární data byla získána metodou analýzy dokumentů a doplněna o informace získané pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Pro přehlednou interpretaci získaných dat byla využita metoda popisné analýzy. Výsledky: Výsledkem práce jsou navržená doporučení, které by mohla vést k zvýšení příjmů z vlastní činnosti. Dalším doporučením jsou návrhy, které pomůžou získat klubu nového sponzora. Klíčová slova: dotace, sponzoring, sportovní klub, volejbal
Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu
Matušková, Romana ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je navrhnout opatření na zlepšení a modernizaci marketingové komunikace klubu FbŠ Bohemians v online prostředí, a to na základě identifikace problematických oblastí a nedostatků současné marketingové komunikace. Metody: V práci byla použitá kvalitativní metoda sběru dat. Konkrétně byl uskutečněný polo-strukturovaný rozhovor s ředitelem marketingu a následně tři další polo-strukturované rozhovory s fanoušky vybraného klubu. Mimo rozhovory byla provedena také analýza sociálních sítí a webové stránky klubu. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je návrh opatření ke zlepšení online marketingové komunikace v klubu. Mezi nejdůležitější návrhy patří zlepšení psaní článků, především těch, které jsou vydávány po zápase dále používání Facebook stories a publikování většího množství obsahu formou kratšího videa. Návrhy na zlepšení vycházejí ze zjištěných nedostatků, které vyplynuly z provedeného kvalitativního výzkumu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, florbal, sportovní klub

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.